March 4, 2011

After this i Will gonna MISs YOU aLL

Lepas nie kalau aku dah berhenti keje sure aku akan miss korang sume..korang baik sangat dengan aku tapi kadang-kadang aku sakit hati and geram jugak dengan korang..best sangat2 dapat kawan dan bekeje dengan korang..sumenya mesra alam sangat dan terlebeh sudah..korang suka perli and bergurau senda,,suka gelak2..hehehe best2 tak dela tension sangat bila keje..kadang2 gurauan korang terlebeh sampai aku naik angin and sakit hati...takpela aku tak amek hati sangat..biase la manusia..semuanya ada perangai dan identiti  masing2 yang berbeza...xpe aku paham..
Bersama dengan kawan seperjuangan :)

kawan-kawan tempat keje

mereka kata saya sudah tembam la :(

kawan yang sangat rajin dan baik hati 

cashier & csc

just me :)
*i alway love and miss you all,BEST FRIENDS  forEVER :) *

1 comment: