July 22, 2011

19/7/2011(pemergian atukku selamanya)



im fine but only ALLAH know my feeling right now :'(


Atuk..atuk kenapa atuk pergi..pergi tinggalkan kami...memang tak sangka kan..ALLAH lebih sayangkan atuk..sebelum atuk pergi..aku sempat balik kampung..aku dan sepupu yang lain baca yassin dikeliling katil atuk..kami tngok atuk diam je tak bersuara mungkin sebab badan atuk terlalu panas..atuk ada cakap yang atuk lemah sangat,aku ada dengar...aku memang kecian kat atuk waktu itu..menitis air mataku..tak sanggup aku tengok atuk derita ...makan pun tak selera..asyik muntah je..
waktu itu aku tak tahu nak buat apa dah..aku pergi kat katil atuk..aku baring sebelah atuk...aku tengok atuk dan aku peluk atok...tak sangka sungguh itu lah kali terakhir aku dapat peluk atuk dan tengok atuk...lepas nie tak boleh nak peluk dan tengok atuk dah kan...hmmmmm..sedih sangat :'(
Bila aku menatap wajah arwah atuk,aku tengok aku macam sedang tidur...tidur lena yea atok..atuk tak kan bangun dah kan...lepasnie takde la kedengaran suara atuk marah2,suara gelak ketawa atuk dan takdapat nak lihat wajah atuk dah...nurul sayang atuk sangat2...nurul akan merindui atuk...YA ALLAH..sayangnya,tahun nie kita tak dapat n tak sempat berpuasa dan sambut raya sama2 kan...
semoga roh atuk dicucuri rahman,ditempatkan dalam golongan org beriman dan aman disana...amin
insyaallah nanti kami akan jumpa atuk disana nanti :')



No comments:

Post a Comment