February 7, 2012

Aku terima seadaanya kalau dah ditakdirkan

Aku masih tak paham dengan kehendak hati aku..aku taknak pisang berbuah dua kali..cukup la apa yang dah terjadi menjadi iktibar buat aku tapiiiiii...aku masih tak menyesal kan...aku masih keliru dan tak tahu nak pilih yang mana...aku nak pilih orang yang sayang kat aku tapi aku tak berapa nak sayang kat dia or pilih orang yang aku sayang tapi dia plak tak sayang kat aku..aku tak nak harapkan pape la..aku dah malas tapi hati nie nak sangat dekat orang yang aku sayang..aku mengharapkan dia sgt la...aku sayang gila kat dia dan sanggup buat apa sahaja...tapi aku simpati dekat orng yang syang kat aku tu..dia pun mengharapkan aku sangat2 dan sanggup wat apa sahaja demi aku...aku sebenarnya dah xpercaya lelaki dah...dh bnyak dah lelaki aku jumpa dengan macam2 perangai n janji manis je lebih...janji itu la janji ini la...tak paham aku..apalah yang dieorg nak..jangan sampai aku bertindak kejam kat LELAKI...aku bole buat la cuma aku taknak je...Lepas nie aku terima jela apa nak jadi pun aku terima aku redho sebab xnak berharap dah...

I've learned that things change, people change, and it doesn't mean you forget the past or try to cover it up. It simply means that you move on and treasure the memories. Letting go doesn't mean giving up... it means accepting that some things weren't meant to be."




No comments:

Post a Comment