February 24, 2011

ah!! semua kau nak..pilihlah pilihan yang TerBAEK

aku pening la..tak tau la nak pilih yang mana satu..banyak sangat pilihan dan banyak yang menarik di mata aku..kalau boleh aku nak semua lah...wah!! rakusnya aku...macam la banyak duit nak semua tuh...kalau ang kaya faizzah dah lama ang beli semua tuh...duit ang pun tak memandang..ate nak wat macam mana...aku perlukan masa untuk berfikir dulu..aku nak buat pilihan yang bijak...aku taknak nanti menyesal plak...susah nanti..terlajak perahu boleh diundur,terlajak membeli xde U turn or rives dah..aku bukan nak berlagak or menunjuk..aku just nak rasa hasil titik peluh aku bekerja,penat lelah aku keje..aku taknak buang duit begitu saja..beli benda yang tak berfaedah..at less nampak jugak benda yang aku beli..nak beli blackberry maybe tak kesampaian lagi kot...aku rasa aku beli fon yang termampu saja lah...
cadang nak beli yang nie...xsure lgi la

tak pun yang nie...

No comments:

Post a Comment