February 27, 2011

iloveyou * itu tanda sayang anda :)

Aku dah lama teringin nak makan kek secret recipe cuma xde masa je nak pergi beli and takde sape nak belikan..aku suruh orang belikan tapi dieorang tak nak la :(  *xtau malu betul aku nie kan...last2 dapat jugak aku beli kek tu..mula-mula aku cadang nak beli sepotong je tapi dok fikir balik baik aku beli satu bijik kek..walaupun harga agak murah mahal tapi takpe la bukan selalu pon aku belanja family aku dengan duit gaji aku...saje je beli just for fun...pergi je kedai secret recipe aku dah jadi buntu tak tahu nak pilih kek yang mana sume tak sedap sangat..last2 aku pilih chocolate cake..yumy...yumy..pekerje tu tanya kat aku * cik nak tulis apa atas kek?? ha??aku pon tak tau nk tulis ape la..tulis jela I LOVE YOU :)... itu tanda aku sayang keluarga aku..hahahah

No comments:

Post a Comment