May 24, 2011

Mengalir air mata ku :'(

aku tak tau la..sejak dua tiga hari nie..aku rasa sedih sangat-sangat..mula la air mata nie nak mengalir..tengok orang je..aku rasa sedih dan sebak..kenapa yea??(ia nya menjadi tanda tanya dalam fikiran dan hati aku) aku rasa semacam je..sedih..maybe aku tengok kawan2 aku dapat sambung belajar kat U..ada yang dapat POLI...aku plak dapat APA??tah la...bukan aku tak bersyukur dengan apa yang ada cuma aku nak jadi yang terbaik buat keluarga aku..kat tempat keje aku diam je...then ada la orang tanya kat aku "siti,kamu nie kenapa?? diam je,ada masalah ke??"aku tak tau nak jawab ape..hanya mampu tersenyum je :)
luaran je nampak aku senyum dan gembira tapi dalaman,hati aku hanya tuhan saja yang tahu..aku banyak benda yang aku fikirkan..mula la air mata aku nak mengalir..aku tak tau nak cite kat sapa dah..bila aku cite macam la orang nak dengar sangat..dieorang macam nak taknak je dengar..baik aku takpayah cite..just keep it in my heart fullstop...biar aku hadapinya sorang2..hadapinya dengan senyuman :)

2 comments: