May 4, 2011

tunggu masa je,aku akan berangkat pergi...

Aku dah fikir masak2 dan dah buat keputusan untuk berangkat pergi..aku rasa aku dah tak mampu and tak larat dah..aku asyik busy dengan keje je..pegi keje balik keje tido then pergi keje balik...orang kata aku ni TAKDE LIFE LANGSUNG..fine,aku sedar la..rumah aku nie ibarat hotel je kan..aku balik rumah semata-mata untuk tido dan berehat je..check-in and check-out je kan..hmmmm..tah la..aku pun tak sangka boleh jadi macam nie.. kawan2 aku plak cakap aku keje busy mengalahkan perdana menteri je kan,adoiyai...busy memanjang je.. takpe aku dah wat keputusan untuk berhenti keje..aku dah tulis dan hantar surat berhenti keje,,tapi manager aku tak terima..dia taknak aku berhenti...aku terpaksa berhenti jugak..aku nak jaga hati n perasaan mak n ayah aku.. mesti dieorag terasa dengan aku kan..aku asyik keje je..asyik sebuk je..kdng2 aku tak jumpa dieorang langsung walaupun duduk satu rumah..sedih sangat..aku kecian kat semua orang..kalau aku berhenti takde plak pekerja tpi kalau aku tak berhenti kecian plak kat mak dan ayah coz aku dah janji ..aku tak tau la..aku kena jaga hati orang,tapi orang taknak pulak jaga hati aku pun kan..tak kira aku kena berhenti jugak walaupun manager aku tak kasi...janji aku dah hantar surat..walaupun surat aku dibuang dan dicampak ke dalam tong sampah..aku kutip balik surat tuh,aku dah bagitau tarikh aku nak berhenti keje..sekarang hanya tunggu masa je...wlaupun berat hati aku nak berhenti sebab dieorang sume baik dengan aku..dah macam satu keluarga je..ada suka ada duka..aku dapat banyak pengalaman dan pengajaran yg sukar aku lupakan...aku akan simpan dan ingat sampai bila2 :)


kawan :)


1 comment:

  1. tgk tu..gmbo aku xdiletak lg....eeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii!!! :D

    ReplyDelete