October 7, 2012

i.....need you :')

actually aku malas nak berblog nie tapi tape lah daripada berhabuk gitu baik aku update and story mory sikit..banyak story yang aku nak share dalam blog nie kisah hidupku yang tiada penghujungnya.Setiap hari setiap detik pasti ada je kisah dan tragedi berlaku.Aku sangka kan panas sampai ke petang tapi hujan pula muncul di tengah hari. Aku baru nak merasa nikmat bercinta jarak dekat and 1st im fall in love with boy yang stay dekat dengan aku.seronok jugak bila ada boyfriends dok ipoh nie,boleh kuar lpak and tgk movie sama2..kan best tapi hilang sekelip mata je cinta itu indah kan tapi hanya sementara je...aku sayang dia sngat2 tapi mungkin dia bkn jdoh aku..dulu setiap malam sure calling-calling maklum lah dah berjanji nak beli digi easy so jimat sikit..tapi semenjak dia stop study,dan mula bekerja..dia dh mcm berubah je..i don't know why..ianya masih menjadi tanda tanya pada ku.aku tahu aku juga ada kekurangan sebab nobody perfect. aku suruh dia fikir tntang hubung nie sbb ak tkot kehilangan dia tpi dia buat keputusan meninggalkan aku...aku tak bole nak buat apa dah..kalau ak ada kuasa memang aku nak dia sgt walau apapun berlaku,hubungan kami banyak dugaan yang kami lalui tapi aku kuatkan diri sebab aku sayangkan dia sgt2 dan sygkan hubungan kami tapi ianya tak dapat diselamatkan..semenjak dia pegi dari hidup aku,aku dah tak kuat..aku selalu sakit dan takde semangat dah..aku nak msj nak kol dia tapi aku tahu dia tak suke kan ak dah...dia xlayan aku dah..kalau bole ak nak dia balik..aku rasa tak mampu hadapinya..banyak yang berlaku pada aku semenjak dia pergi...aku nak sgt dia balik kat aku,aku hanya mampu berdoa je sbb hati orang aku tak mampu nak pakse2..semoga pintu hatinya terbuka untuk terima aku kembali...kalau dia xleh terima aku sbgai gf tape lah...terima lah ak sebagai kawan pun takpe aku redho.....

 DEAR,ZARIF ASRAFF :
"I miss you when something really good happens, because you're the one I want to share it with. I miss you when something is troubling me, because you're the one who understands me so well. I miss you when I laugh and cry, because I know that you are the one that makes my laughter grow, and my tears disappear. I miss you all the time, but I miss you the most when I lay awake at night, and think of all the wonderful times that we spent with each other for those were some of the best and most memorable times of my life."
I really miss you,i really need you and i really love you <3 :'(

No comments:

Post a Comment