November 5, 2012

life must go on...

apa yang terjadi mungkin ada hikmah nya...Allah sedang menguji hambanya..walau seberat mna pun dugaan hidup ,kita kena kuat hadapinya..hidup aku kadang tak bermakna bagi ku tapi apa yang terjadi pada aku dapat menguatkan hati ini yang hampir hancur berderai..aku cuba mengutip serpihan hati ini untuk dicantum kembali...mula2amat sukar tapi lama kelamaan ianya berhasil..aku cuba untuk melupakan kisah yang memeritkan hidup ku..aku terfikir sejenak,bukan aku sorang je yang lalui semua ini,mungkin ada orang yang lebih teruk lagi yang hadapinya...kadang aku rasa mcm tak berguna je..bila aku susah n sedih baru aku mencari keredaan Allah yang menciptaku..bila aku gembira ,aku jarang mencari pencipta ku...aku ingin seseorang yang dapat membimbing ku ke arah kebaikaan,yang dapat mengajarku erti kehidupan dan dapat mencorakkan kain kehidupan ku supaya ianya lebih cantik...aku sedar aku banyak kelemahan dan kekurangan...apa-apa pun yang terjadi...life must go on... and always keep smile (:

No comments:

Post a Comment