December 3, 2011

Cuti SEM bermula tapi hanya sementara...

Selesai sudah pembelajaran aku untuk smk2 kos kulinari-malaysian cuisine untuk tahun ini. ALHAMDULILAH semuanya berjalan dengan lancar aku dapat lakukan final exam dengan sempurna tapi tak tau la dapat berapa. apa2 pun aku bersyukur sangat banyak pengajaran dan pengalaman yang aku dapat. Apa yang berlaku akan menjadi iktibar dan kenangan buat ku.aku nak ucap ribuan terima kasih kat kawan2 sekelas sebab dieorang banyak membantu aku dan banyak bagi tunjuk ajar. walaupun banyak benda aku lalui dengan dieorang,nasib baik aku masih boleh bertahan lagi...dieorang memang TERBAIK la !!! lepas nie kita dah tak satu kelas dah sebab ada yang amek kos lain....

kenangan manis bersama mereka :)



sedih sangat waktu nie..pensyarah pn.Husna banyak beri nasihat kat kiteorang suh belajar bersungguh
sungguh dan kejar apa yang kita ingin kan..kitaorg rasa hampa juga sebab sijil kiteorg dikatakan
tidak laku tapi xpela i will try the best.okeyy ! sekarang kita tutup cerita tu...now ada story lain plak
aku nak cite nie...
pasal budak rumah sewa aku la..pada saat akhir kitaorang sedih sangat coz ada yang xnak belajar kat
kolej tu dan ada yang dapat tempat lain...hmmmm aku la orangnya..pada mulanya aku rancang nak
belajar kat kolej langkawi jauh sikit sebab nak merantau la kata kan..tapi budak rumah aku tak kasi
okey xpela aku pun xjadi la bljar kat sana sbb aku pikirkan fmly aku jgk nnt mnyusahkan plak..
then still stay kat kolej chenderoh kot...insyaallah la..aku sebenarnya dah hbis awl tpi dieorg xkasi balik
sbb suruh spent time wat kali terakhir dan kemas rumah sewa sama2..enjoy sangat dok dengan dieorg
walaupun kadang2 aku terasa sangat dengan dieorang...tpi xpela aku lupakan...
#ini aku ada buat video kenangan bersama diaorang#
last waktu nak balik rumah masing-masing..tetiba air mata mengalir taktau la kenapa..
maybe sedih sangat nak tinggalkan kawan2 takot tak jumpa dah...sempat la jugak peluk cium
n mintak maaf :)

gambar-gambar kenagan bersama kawan2 rumah sewa...ada banyak lagi tapi xlarat nak uploadbanyak-banyak..hehehehe..
loveyouallsomuch <3

No comments:

Post a Comment