December 30, 2011

its over..

masa bergerak dengan pantaskan..sedar tak sedar dah nak berakhir tahun 2011 kan..banyak pengalaman dan pengajaran yang berlaku pada hidup aku 2011..banyak juga peristiwa yang terjadi..alhmdulilah aku masih lagi bernafas sehingga hari ini dan aku bersyukur sebab aku dapat juga hadapi dugaan hidup sehingga kini..walau susah senang mana pun ALLAH ingin menguji aku kan..tak sangka juga umurku akan meningkat tahun demi tahun..alamak dah tua sudah!! hehehehe..aku harap tahun yang akan datang akan lebih baik berbanding dengan tahun sebelum nie..aku hanya mampu merancang dan ALLAH tentu kan..aku harap tahun 2012 aku dapat apa yang aku inginkan walaupun xbanyk mna..sikit pun jadi la kan...


new year aku tak sambut kot..bagi aku sama je sambut ke tak...tak ada beza pun..yang penting 2011 dah berakhir dan banyak lagi perkara yang perlu dilalui..aku nak sangat berubah menjadi terbaik..tolong doakan yea..sekarang nie aku pening memikirkan masa depan aku..aku tak tau nak pilih permata atau kaca..bagi aku semuanya permata dan tiada kaca pun tpi....aku takot nanti aku menyesal dan taknak kejadian itu berulang kembali..Ya,ALLAH berikan aku petujuk dan kekutan untuk menghadapi dugaan ini sebab aku taknak lukakan hati sesiapa la..aku tanak..tanak :( tapi aku hanya manusia biasa dan tak lari dari wat kesilapankan..
i need boyfriend :
#yang mampu membimbing saya ke jalan ALLAH.
#saya tak kesah anda kacak ke kaya ke miskin yang penting kejujuran awak
#yang bole terima saya seadanya dan kekurangan saya
#yang tidak mengambil kesempatan ke atas saya
#yang baik hati,beriman,berakal,berilmu
#dan sewaktu dengan nyaaa.....
okey FULLSTOP! dah jumpa tapi tak pasti nak pilih yang mana..harap ALLAH dapat temukan yang sesuai dengan saya...saya tak nak kecewa lagi bole kan.. :')

No comments:

Post a Comment