December 13, 2011

kebosanan melanda....

cuti..cuti sudah bagi cuti tak hargai..bila tak bagi,nak cuti plak...adoi..busan nya bila cuti,tak tau nak buat apa dah...tak ada aktiviti yang faedah yang boleh aku buat.Aktiviti harian adalah bangun tido,kemas rumah,kemas bilik,tengk tv,online fb dan tido balik..omg!! bosan teramat..xde ke benda lain nak buat..asyik ulang benda yang sama je...hmmmm nasib ada keje..aku dapat keje balik kat tmpt keje dulu..walaupun aku keje kejap je nasib dieorang nak amek aku keje...huhuhu..yela aku kan pekeje yang bertauliah..hahahah perasan lebih..first day of work...wah,ak rasa macam aku staff baru je..sume nak ajak aku..macam la aku xtau...dah la korang staff baru bajet macam bagus je..nak keje wat cara keje la,nie tak nak menggedik je tau..gelak2..aku tahu la korang budak lagi..xmatang..haih nasib boleh sabar...tapi staff sekarang tak best tak macam staff dulu yang happening habis... miss that time very much...

No comments:

Post a Comment