December 7, 2011

Hargai apa yang kita ada.....



Salah aku!! salah aku kan..aku tersalah pilih dan sekarang aku baru rasa menyesal...nasi dah jadi bubur dah dan xsedap dah layak dicampak tong sampah je..hmmmm..nape sebelum nie aku tak terfikir pun kan..nape aku pilih orang yang xsayangkan aku sedangkan depan mata aku,aku xpilih pun dia...dia betul2 sayangkan aku...hmmmm.. sekarang orang yang depan mata aku taknak kat aku dah :'(
Salah aku kan...kesian dia,dia kecewa sebab aku..aku selfish...maybe waktu tu aku buta dan tak nampak
keikhlasan dia menyayangi aku walaupun aku hanya anggap dia kawan biasa je...aku silap!!! sekarang baru aku terhegeh nak kat dia sure la dia xnak ak dah...dia kata dia malu sangat..mana taknya aku permainkan dia..sorry sangat2 aku xde niat langsung...sedihnyaaa....sebenarnya aku memang sayangkan dia..cuma wktu tu aku lebih menyayangi orang lain..silap aku...now aku boleh rasa apa yang dia rasa #menyayangi orang yang tak hargai kita#... padam muka aku kan!!! hati aku memang hancur..aku xpenah pun rasa bahagia walaupun sedetik.. kecewa banyak la...maybe itu balasan kat aku kot..aku kena terima seadanya...penat n jenuh aku nak pujuk dia supaya dia bole terima aku balik...mungkin xde harap dah..dia dah buang aku jauh2 dari hidup dia...dia pesan dekat aku :
LEPAS NI KALAU ADA DEKAT DEPAN MATA CUBA HARGAI K,JANGAN IKOT CAKAP ORANG LAIN DAN PEDULIKAN ORANG LAIN JIKA BETUL2 IKHLAS....
okeeyy...aku dah paham..selama ini aku xhargai dia aku ikot cakap orang..sekarang dah tak bole buat apa dah...mungkin aku kena lupakan dia..aku doakan agar dia bahagia dan jumpa perempuan yang lebih baik..aku tahu dia sayangkan aku lagi kan...awk tak payah tipula...thanks sebab bagi kesedaran kat saya...

                                                                             

NOTE: Lepas nie aku kena berjaga-jaga dan hargai orang walaupun orang tak hargai kita.. 
            jaga la perasaan orang biar orang tak jaga perasaan kita...itu adalah yang terbaik :')

No comments:

Post a Comment