December 31, 2010

~ByE-bYE 2010 ,WelcoME 2011~

Tiba masanya aku berubah.aku perlu lupakan segala kisah silam aku dan segala kisah duka..apa yang dah terjadi kat aku,ianya menjadi iktibar dan pengajaran buat aku..aku kena tabah dah sabar hadapi semua nie..ALLAH ingin menguji aku.Alhamdulilah aku dapat hadapi semua cabaran dan rintangan pada tahun 2010.bagi aku banyak kisah sedih yang terjadi pada aku pada tahun 2010. banyak cabaran dan rintangan..aku kena buka buku baru kerana buku yang lama sudah penuh dan hampir koyak..aku harap sangat tahun 2011,aku dapat hidup lebih happy dan tenang,aku harap perkara yang berlaku pada tahun 2010 tak berulang lagi..biar la sekali seumur hidupku.aku dah tak larat nak hadapinya lagi..aku dah cukup menderita..aku taknak dah..aku harap sangat tahun 2011 aku dapat temui seseorang teman hidop yang memahami dan terima aku seadanya..aku taknak la asyik dikecewakan je..aku nak mulakan hidup baru,aku nak berubah jadi yang lebih terbaik dari tahun 2010.aku taknak lah asyik macam nie je,takde peningkatan dalam hidop aku nak berjaya dalam hidop aku..aku taknak susahkan mak dan ayah dah...kalau aku dapat smbung stdy,aku akn stdy leklok..




catatan  Tolong doakan saya agar segala impian dan cita-cita saya  akan tercapai pada tahun 2011..saya nak buat yang terbaik     
untuk diri saya dan keluarga saya




   

No comments:

Post a Comment