December 19, 2010

~i feels like nothing~!





kenapa?kenapa?kenapa? aku tak rasa pape pun bila dengar family aku plan nak gi holiday..aku tau,aku mesti tak dapat join dieorang sebab aku kan dah keje dan tak dapat cuti..family aku plan nak pegi pulau..aku siap search lagi pulau kat internet..aku memang tak rasa pape..takde perasaan langsung bile dengar family aku nak gi holiday,aku tak rasa gembira,sedih or ape2 perassan.. bila aku fikir balik,best la pulak dapat join dieorang gi bercuti tapi tak pela akan baru dapat keje tak kan nak berhenti pulak semata-mata nak pegi bercuti,sekarang nie bukan senang nak dapat keje..aku nak jugak cari duit sendiri.Lepas nie aku mesti asyik kena tinggal je kan..takpe2 aku tak kisah la..nanti ade duit  sendiri aku boleh pegi tapi berbeza sikit la.aku harap family aku bergembira semasa bercuti..aku doakan selamat pergi dan balik..
                                                                  love you all<3




No comments:

Post a Comment