December 22, 2010

~TeKaNan~

Aku tension gile la..aku kena layan kerenah manusia yang banyak ragam..yang ngade2 lebih dan bajet bagus sangat...aku kena banyak bersabar dengan diaorang..aku tahu aku bekerja kena layan pelanggan dengan baik..kena sentiasa senyum..tapi kenapa korang tak leh tunggu dan bersabar sikit...ingat aku nie robot ke?aku tak mampu nak lakukan sume nie dengan cepat dan pantas sebab aku manusia biasa bukan robot atau mesin..tolong la pikir sikit..jangan pentingkan diri sendiri je...aku rasa aku dah tak mampu dah,rasa nak berhenti keje pun ade dan aku rasa nak menangis je,aku tak mampu..mesti orang ingat pekrjaan macam aku nie mudah dan senang kan...tapi sebaliknya tak la...bukan mudah. ia memerlukan kesabaran tahap maksimum dan tenaga yang banyak..aku penat la,selalu balik pukul 1 pagi..aku kan perempuan..bahayakan balik malam2 dengan sunyi dan gelapnya...tapi ape2 pun aku kena kuat kan semangat dan tak mudah mengalah..nie mungkin ujian dari ALLAH..ALLAH nak menguji aku sama ada aku mampu ke tak tempuhi cabaran nie..sekarang aku dah dapat rasai bertapa susahnya ibu bapa aku cari rezeki untuk keluarga...aku harap aku dapat  tempuhi segala ujian dengan hati yang cekal...


                                                  sedih sangat-sangat  :(




i need to be strong

No comments:

Post a Comment