December 16, 2010

Yes!! i get job :)

Aku bersyukur aku dapat kerja..sebenarnya aku saja-saja je nak gi ambil borang ..pada aku dapat ke tak dapat itu tak penting..aku nie jenis tak berkira sangat..tak kisah pun kerja pape pun..janji halal.. bagi aku pengalaman itu penting..rasa segan pun ade jugak..yela nanti orang tanya kerja ape?? aku nak jawab ape??biar la ape orang nak kata..janji aku bahagia dengan hidup aku..aku kena buang perasaan malu dan tanam perasaan berani dalam diri..sampai bila nak jadi pemalu je..hidup aku tak akan maju kalau aku malu dan malas..nasib baik mak dan ayah beri aku dorongan..mula-mula aku ingat ayah aku tak kasi..nasib baik ayah ok je..ayah tahu aku kan dah besar kena banyak belajar dan cari pengalaman.Tak sabar pula nak mula kerja..aku akan start kerja pada 16/12/2010. Aku tak tau lagi nak kerja sampai bila..aku cadang sampai keluar result SPM. Aku taknak menganggur je dan tanam anggur kat belakang rumah..dok kat rumah je tak wat pape..kecian plak kat mak dan ayah aku..kalau aku kerja dapat jugak ringgankan beban mak dan ayah nak tanggung aku..walaupun gaji tak banyak mana pun tpi ok la untuk aku..aku kena rajin berusaha untuk masa depan aku....

No comments:

Post a Comment