December 17, 2010

♥kURUS♥




A
ku nak kurus..kadang2 aku jelaous tengok orang lain,kurus dan cantik.badan aku sejak kecil memang macam nie..besar,sampai sekarang tiada perubahan.. aku ade jugak try diet tapi xde effect pon..macam tuh jugak..bila aku tak makan tak de plak berat aku turun..naik ada lah..aku dah fed up dengan semua nie..aku tak tau nak buat ape bagi badan aku kurus dan slim river..nak sangat kurus..aku dah berazam nak kurus kan badan tapi tak tau la jdi ke tak..aku akn cuba berusaha..aku nak cantik macm orang lain,aku nak kurus macam orang lain..kadang2 aku segan pulak bila orang ckap aku besar dari kakak aku..tapi nak wat macm ne kan,dah aku macm nie..aku redho.orang memang tak kan faham situasi aku..orang selalu ejek aku tpi aku biar kan je..aku terasa jgk ape yang orang kata.. biasa la mulut orang takboleh nak kite tutup..kena banyak bersabar lah..korang ingat aku nak sangat ke bdan macam nie..tak sedap mata memandang..berat mata memandang berat lagi bahu aku nak pikul semua nie..walau pape pun aku bersyukur sbab aku sihat sejahtera dan tiada penyakit aku hadapi..

No comments:

Post a Comment