January 26, 2011

Bila K.A.M.I. bergembira~

Memang best la bila kami dh berjumpa sure ade je benda yang nak dilakukan..tak kira keje gile ke ape..effi la yang cadang nak baling-baling tepung kat biella coz bufday dia..kiteorang tak sempat la nak sambut bufday dia..kiteorang just mengambil kesempatan dengan  membaling tepung kepadanya..ia merupakan acara wajib..heheheh..orang tengok kiteorang pelik je mana taknya penuh tepung satu badan dah macam mandi tepung je...pape pun *ade kami kisah..hahah..biar la orang nak tengok and cakap pape pon janji kami enjoy..hahaha..bukan selalu pun nak jumpa dan bergembira..jahat dieorang baling banyak tepung kat aku macam aku plak yang sambut bufday..hahaha..xpela redho jela..
Aku bersama tauke tepung..


masing2 kepenatan dalam acara baling tepung
mereka jahat buli aku je

love you all

aku la mangsa yang teruk kena baling dengan tepung.tak patot betul

catatanHappy bufday to biella yea n hope dapat lepak lagi dengan korang
sori ak tak sengaja nak baling2 tepung nie..tapi pape pun memang best la
best sangat2..iloveyouall :)

No comments:

Post a Comment