January 21, 2011

LepAk SAJE

Aku dapat cuti pada hari thaipusam tapi bukan maknanya aku nak pegi smbut perayaan tuh..Aku cadang nak hangout dengan kawan2 sekolah..aku dah plan awal2,tengok2 rmai plak yang tah leh join..ade yang ade hal la,xde transport la..ermmm...xpela aku paham..maybe next time je kite meet..Last2 aku plan nak ikot akak aku dan kawan2 nya pegi tengok movie cite KHURAFAT..cite tuh best la jugak..sampai aku kena marah dengan kakak aku coz aku cubit dia sbab aku takot n terkejut..hahaha..lawok je..*boleh tak ang dok diam2 sikit*... pastu kami jalan2 n lepak kat foodcourt..
movie :)

konvoi beramai-ramai
the beradiks
smile :)
pastu dah tengok movie,dieorang cadang nak pegi lepaskan geram iaitu KAROKE tapi aku tak join la..aku gi MCD nak jumpa kawan2 aku iaitu effi,tiqa and biella..saje2 je lepak dan sembang2 sebentar..dieorang ajak last minute la..nasib baik aku boleh join..hehehe..waktu kiteorang datang mira tengah keje so xdapat nak sembang sangat dengan dia..kawan2 yang lain xdapat join la..sedih sangat..hanya kami berempat je ade..hmmm...xpela
sweet :)
suke sangat gambar nie..hehehe
biase la xde keje lain selain bergambar :)
catatan hope dapat la spent time dengan korang dan yang lain
thanks for the day..love you all :)

1 comment:

  1. wuiii...kome ade jugak eh blog..hehe...follow lh teman...nah url weblog: www.jds1894.blogspot.com

    ReplyDelete