January 31, 2011

Happy bufdAY'S mOM


selamat hari jadi emak...saya sayang mak sangat2...terima kasih untuk segalanya..emak adalah emak yang TERBAIK dalam dunia nieh...bufday mak kiteorang sambut secara kecil-kecilan je...along and ariff tak de tak dapat la nak join sekali sambut bufday mak...just ade aku,kakak aku,emak,ayah,adik dan ibu je..aku tak sempat nak beli hadiah coz busy keje.itu pun pas habis keje kakak aku ambil aku terus sampai tak sempat nak balik mandi dan tukar baju..terpaksa la aku pakai uniform keje kuh sambut bufday mak kat sebuah restoran...
UCAPAN UNTUK EMAK:
Semoga panjang umur dan murah rezeki.semoga sihat selalu,semoga ceria dan happy selalu..jangan selalu risaukan kami..kami akan jaga diri kami elok2...tah la taktau nak ucap ape dah..heheheh
ayah & emak
adik & emak
muka saya kepenatan sebab baru saja pulang dari keje..

2 comments: