January 13, 2011

Mereka Tidak Mengerti :(

Hati aku teramat sedih sangat sebab mereka tidak mengerti akan hati dan perasaan aku..aku tak mintak banyak benda pun juz nak mereka mengerti sahaja..itu pun susah ke??ke aku yang menyusahkan mereka,aku tak faham la,aku bukan nya mintak benda yang sukar or berat pun..aku just nak realess tension je..tak kan tak boleh kot,bukan selalu pun kan..jarang sangat saya minta macam2 dekat mereka keran saya tidak mahu menyusahkan dan menyukarkan mereka...aku tak suke dikongkong la atau dipakse..aku dah besar dan dah mula dewasa..takkan itu tak boleh ini tak boleh..aku tahu mereka sayang kan aku tapi aku ingin kebebasan sedikit..boleh kan??jangan la layan aku macam kanak2 kecil yang selalu di kawal dan diawasi..tolong la..aku taknak la...aku tak perlukannya..kadang2 aku inginkan perhatian mereka tapi mereka tak berikan pun tapi bila aku tak perlukan perhatian mereka,mereka berikan pulak tapi ape2 pun terima kasih yea,saya amat hargainya..saya ingin anda tahu bahawa saya sangat sayangkan anda tapi saya ingin anda mengerti dan fahami hati dan perasaan saya..saya hanya manusia biase sahaja..dan terima kasih atas segala jasa dan pengorbanan anda terhadap sya..saya tak mampu nak membalasnya kerana ianya tidak terkira dan tidak ternilai untuk saya menghitung jumlahnya...


catatanluahan hati seorang anak,saya sayang  anda sangat2 :(

No comments:

Post a Comment