January 26, 2011

R!nDU aWaK :(

Tiba-tiba aku teringat kat si dia..aku sebenarnya dah lama nak lupakan dia dalam hidup aku setelah ape yang telah dia buat kat aku..dia sakitkan hati dan perasaan aku..dia main2 kan aku tapi sekarang nie aku teringat kat dia ..aku nak text dia tapi num dia aku dah lupa dan dah padam..tak pun maybe dia tukar num lain coz hari tu ak dengar cite fon dia hilang..tah la masih dalam tanda tanya.. aku tunggu dia online tapi takde pun...tah bila dia nak online pun aku taktau la..dulu masa aku tengah sakit hati dengan si dia..aku move dia dari friends aku..now dia dah friends dengan aku balik..Dulu si dia sangat baik dengan aku..dia selalu bagi nasihat,semangat dan dorongan kat aku..bila aku ade masalah,aku akan cite kat dia..dia pulak akan bagi nasihat kat aku..kiteorang selalu jew berwebcam dan skype..aku rasa dia sentiase ade dengan aku walaupun jauh tapi dekat dihati...tapi semuanya hilang sekelip mata setelah aku tahu dia tipu aku..bertapa hancurnya hati aku bila dia buat macam tuh kat aku tapi takpe la dah nasib aku kan..sekarang nie aku jarang dah contct dia..berhubung melalui facebook jela..xpela aku just anggap si dia sebagai abang angkat jela...bagi aku dia amat baik hati..terima kasih kerana sudi berkawan dengan aku..aku hargai si dia sangat2 :)


si dia♥ 


catatan i miss you..i need you :(



No comments:

Post a Comment