January 6, 2011

~Hangout bersama SAYANG~


Hari rabu tu aku offday means cuti la..aku plan nak hangout sama-sama dengan kawan-kawan aku coz dah lama tak jumpa..kangen bangat sama mereka.mula2 aku ingatkan dieorang tak nak kuar.yela takot diaorang ade hal pulak kan coz aku ajak kuar mengejot..last2 kiteorang jumpa jugak kat jusco,ipoh. best sangat dapat jumpa dieorang..dieorang gelak n senyum je tgk aku..aku pun tak tau kenapa..hahah..maybe dieorang rindu kat aku kot..aku rasa  nak peluk je dieorang..yela lama sangat tak jumpa..kiteorang gi tengok movie cite GULLIVER'S travels 
ten nak tidur je...dah la tak ramai orang pun..maklum la persekolahan dah bermula...kat jusco aku jumpa rmai cikgu sekolah,aku tak sempat tegur pun..juz tengok dari jarang jauh je :) sori la bukan nye saya sombong taknak tegur tapi tak kesempatan la .Lepas tengok movie kami jalan2 la dan sembang2 la..bergossip..hehehe..lepas tu kami snap picture..itu memang acara WAJIB yea..rpaksa layan jugak la cite nie coz takde cite yang best..mula2 aku masuk je dalam cinema.aku rasa ngantok 
PICTURE:
                                            faizzah,effi and biella
kami
muka kami bila bergambar
ice-cream time..yumyum
aku tak sengaja tertutup mata plak,bersama effi
bersama biella
                            just me :)
catatanthanks yea kawan..saya hanya dapat berhangout dengan mereka berdua je.
kawan saya yang lain sume busy..tapi takpela.lain kali kita jumpa lagi la yea
tapi tak tau la bila..just wait and see :(

No comments:

Post a Comment