January 2, 2011

TiReD :(

Fuhh,penatnye bekerja..hari2 aku balik lewat malam sampai kul 1 pagi.Memang penat giler la..aku selalu je mengeluh tapi nak wat macam ne kan nama pun bekerja.semua pekerjaan mesti la penat,kadang2 aku fikir nak berhenti je kerja  takpun nak cari keje lain tapi sekarang nie bukan senang nak dapat keje kan. takpe la aku kena hadapi semua nie dengan kuat dan cekal.. aku memang pantang la kalau orang nak suruh2 n buli aku wat banyak keje..suruh nie la suh itu la...padahal orang tuh tak wat keje pun bajet dia bos la..macam la bagus sangat..padahal dia setaraf je dengan aku cuma beza umur je.keje dia aku pulak kena buat, what the hell la!!ingat aku ape ha??robot?mesin??nasib baik la ku boleh bersabar lagi dengan kerenah manusia macam korang    

catatan   u need be strong to face all this thing :)

                                                       need to be strong
          
                              bila penat sangat rasa nak pengsan pun ade :(

No comments:

Post a Comment